Tuesday 12 March 2013

Ayam Sebenar nya Sejenis Omnivor??

Assalammualaikum...


Fuhh fuhh berhabuk da belog ku ini. Ni mau sekilo habuk kalau di kumpul.


Ayat belogger2 selalu pakai bila da lama tak update. Aku tak kisah bab tu sebab aku pon salah seorang dari nya.


Ok ada benda yang asyik mengganggu pikiran aku sejak dua menjak ni. Duduk rumah membuat aku rasa apa itu keperempuanan. Takde la sampai aku piyed. Rasa feminin sikit je. Da giler gamak nye aku.


Argh berhenti karootan ni. Asal aku kategori (aku tk pasti ejaan aku betul) ayam sebagai haiwan omnivor. Da kenape ek. Hari tu lepas aku operate ayam untuk di buang lemak nye (kurus ayam tu), aku buang la tanpa ada ragu2 lemak tu ke belakang rumah. Sangat bagus kan aku. Hihi bangga sesorang.


Alangkah terkejut nya hampir2 terkentut aku tengok bila lemak2 yang sangat ohsem tu bukan kucing atau pon makhluk perosak yang lain. Tapi bangsa dia sendiri. Bak kata pepatah jangan di sangka air yang keruh tiada buaya.


Cantik peribahasa aku ni. Hehe.  Aku tak sempat lak tangkap gamba sebab terkedu dengan penemuan tu. Boleh panggil tibi tige ni datang. Aku tak penting kan publisiti tapi muka depan surat khaba takpe kot.

Aku da mula merepek. Aku tengah tunggu result yang tah bila tarikh nye tah.


p/s : aku harap tak kena jurus hikmat bapak aku la nanti.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: