Tuesday 19 March 2013

Pemanasan Global Yang Menjadi-jadi..

Assalammualaikum..


Selamat petang semua.

Sedar tak sedar da masuk bulan 3 tanpa kita sedar. Ayat jangan berbelit pliss.

Hari ni aku nak update topik yang serius. Sangat serius. Bukan senang nak tengok aku serius. Sebab aku serius time memerut dengan tidur je.

Baik la tukar mood serius. *aku rasa da banyak kali aku sebut serius ni.


Bebalik pada tajuk.

Global warming atau pemanasan global. Tengok tu panas pon boleh jadi global. Gengster betul.

Sekarang ni siang malam panas. Buka kipas panas, buka air-con paneh, tak buka lagi la. Mahu banjir rumah woi sebab peluh.

Ini semua salah siapa??

Woi2, jangan tunding jari kat orang lain. Da la guna jari tu untuk korek hidung. Pengotoq nak tunjuk2.

Salah kan diri sendiri. Sekali lagi

DIRI SENDIRI

Siap besar dan merah. Tak nampak tak tau la.

Aku yang tengah update ni pon berpeluh-peluh. Kalau keluar rumah mau terbakar kepala otak tau tak..










Rumah korang boleh banjir akibat peluh yang melampau-lampau banyaknye...









sekian dulu dari saya

hahaha kepanasan yang melampau ni buat aku buntu la..haiyah!!
 



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: