Wednesday 13 March 2013

Pengumpulan Sisa-Sisa Toksik.

Assalammualaikum..



Selamat semua. Aku tak berniat pon nak update belog petang2 macam ni. Tapi di sebab kan kepanasan yang melampau mambuat kan aku tak keruan. *lain macam je bunyi.


Petang2 yang bahang ni buat aku terfikir sambil terkorek hidung. *chiss pengotoq aku ni.

Di mana kah kita selalu buang sisa2 toksik tu?? Kita dok sedap korek bukan main nikmat lagi sambil mata ala2 stim. Amek kaww segumpal keluar.

Maka semua pun sudah tahu apakah nasib benda alah tu. PROSES PENGGUMPALAN  pun bermula. *tengok aku caps kan proses tersebut.

Terbentuk la beberapa bentuk. Terpulang pada pemilik. Ada yang suka bentuk bulat, segiempat dan macam2 lagi la.

Berbalik pada persoalan, di mana kah kita buang benda tu. Dalam tong sampah kah?? Letak dulu dalam poket kah?? Bawah meja kah?? (tempat ni femes, ramai buat. Macam tak tau)

Yang penting jangan buang merata-rata. Takut terpijak tergelincir pulak. Sian. Kalau boleh simpan la, buat kenangan untuk tunjuk kat anak cucu.



voice mail : penting kan kebersihan dan kenikmatan. haha peace.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: