Monday 18 February 2013

Lupa Tajuk Apa.

Assalammualaikum...





Apa khabar semua?? Sihat kah??

Aku bukan tahu pun korang sihat ke tak an. Yang penting, jangan biar kan hidup anda diselubungi misteri. Pulok, da macam rancangan tibi dolu2 tu.

Dah 2 3 hari hujan kat sini (bukan dalam komputer ni) tempat aku la. Sampai nak kerja pun tak buleh. Maka tercipta la kerja baru iaitu membuta. Bukan membuta tuli mahu pun mengkhinzir buta faham.


Arghh. Lupa kan intro yang menyakit kan jiwa dan raga itu.

Lupa jangan nak di buat main. Kalau lupa nak makan boleh jadi kurus. Lupa nak minum boleh kena sipilis (aku bukan amek kos bio ek mase sekolah). Lupa nak mandi, hang pengotoq.

Lupa ni ada macam2 jenis. Ada yang sekejap je. Ada yang sampai 2 3 hari cirit birit. Ada yang selama-lama nya harimau malaya.

Pulak da. Ok setop seminit sambil ingat aku nak tulis ape (await hang ni aziq??benda ni pon nak tulih)


Penah ada orang lupa anak dia. Membese la budak tu kena tinggal kat shopping complex (aku tak pasti la ayt aku ni betul ke bohong. hehe )

Jadi hati2 di jalan raya, jalan berseorangan, jalan di tempat gelap, dan di jalan2 sempit.

Sehingga kita bertemu lagi. Bye bye



*aku terlupa nak tulis ape sebenar nye. hehe



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment: