Thursday, 24 November 2011

Seorang

Assalammualaikum...




 Wo korang.....Hari ni gua seorang diri dowh kat rumah gua. Parent guaade kerja nak dibuat di luar negeri taknak kalah bhai ayat

 So mak gua dah suruh gua masak tapi tak terlintas lak keretapi kat kepala gua nak masak pe. Gua rasa macam nak masak gulai ayam tapi tak kan nak rembat ayam sebelah rumah gua. Tak pasal2 gua yang kena rembat kang.

 Tapi kalau daging masak kicap pon ok gak kan. Lembu siapa gua nak cantas ni.


 Baik gua jumpa pakcik kat jambatan Penang tu untuk bertanya........

pakcik!!!!

 Gua tak jumpa la pakcik tu....mungkin dia da pe ke overseas kot.. Kalau macam ni gua masak sardin masak kicap ditemani ayam separuh mati gua......

 Ok la gua nak masak la sekarang...adiosta..

HASIL-HASIL KARYA GUA

sardin tiga rasa


sardin masak kicap


ayam orang sebelah..hehe







p/s : gas pulak abes macam mane nak masak lagi ni,!!.... peace  T_T

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

TEDDY GURLZ said...

cite nak gebang je kau .

haziq said...

betul la...