Tuesday 22 November 2011

Sejuk~~

assalammualaikum...

Asal malam ni sejuk semacam?Adakah faktor iklim di Malaysia yang berubah-ubah.?Sorry gua geografi fail la (ada kena mengena ke ?).lantak ar.....


Ok memandangkan malam ni kat tempat gua hujan, maka pembiasan cahaya di tiang lampu pun terjadi (ni da masuk fizik ni)


THE STORY BEGIN....


macam seram je bunyi....


 Tadi gua ada dengar bunyi kucing mengiau kat luar rumah gua. Gua pon dengan sempoi dan tak bersalah ni usha la sbb bunyi kucing tu macam da sampai musim nya je.




Tiba-tiba dengan tidak semena-menanya gua terlihat seekor makhluk tuhan yang tidak seksi  sedang membuat sesuatu yang abnormal (tak normal la tu)


Gua pon dengan tidak mahu busy body gua sambung la balik tengok cerita muscleman.Biar ar dia orang meneruskan generasi dia orang akan datamg....




p/s: (p/s ni pende ek??)

p/s2: gua rasa lu orang dah boleh agak kan aktiviti abnormal yang dilakukan.

peace.. :-D
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment: