Tuesday 22 November 2011

Kartun di Malaysia Dengan Luar.

assalammualaikum...


Apa fasal macam raksasa gunung je gambar kat atas ni..Bukan raksasa ni yang gua nk cerita kan ,tapi tentang kartun kesukaan gua masa zaman remaja (sekarang la tu).*Haha gua pon sbenar nye tak tahu nak cerita apa, ni pun jadi la

Tapi apa kartun yang gua suka??pening gua pikir selama ni.Dan akhir nya gua temui pak cik kat tepi jalan jambatan Penang sana.

boboiboy..teboek!!


1) BOBOIBOY.


Peh!!Berwarna pula...Hah asal gua suka?sebab die nya jalan cerita jelas, lawak pun lawak nenek sebelah rumah gua pon tergelak tengah2 magrib lak 2...

bleach


2)  BLEACH.


Ni bukan peluntur yang mak kita guna kat rumah tu.Ni kartun dari Jepun yang di cipta (betul ke ni) oleh tite kubo.Kartun dia gempak wo gua cakap.Semua benda dia potong.Antara mangsa2 dia:-

macam kunang2 pun ada

bigfoot ke ni??

Gua rase cukup ar dua tu. Kang banyak2 kang gua yang malas nak tulis. Cuma gua nak pesan satu je...hati-hati ngan raksasa kat bilik air hahahaha!!




p/s: dilarang membela haiwan yang ditunjuk sebentar tadi.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: