Friday, 25 November 2011

Kelas

Assalammualaikum.....




Uish....asal kelas gua ni. Mentang2 da di timggal lama, abes benda tu buat sarang. Haha kali ni gua nak cerita tentang kelas gua. Gua sekolah kat ne der?? Sekolah gua GPS pon tak dapat kesan wo...

 Gua sekolah kat Sekolah Menengah Teknik Kuala Selangor, atau dia orang panggil  KUSTECHS bukan kus-kus. Kat mana der tempat dia?? Takkan kat planet marikh kot. Kat....... loading.....


 Gua ni pelajar teknik yang tak tau teknik nya...huhu... Gua ni pelajar elektrik. Kelas yang memerlukan lebih ramai pelajar wanita untuk membersihkan nya.Da ramai laki, lama2 muak gak gua tengok.huhu jgn marah ar. Nama kelas gua 4 ELEKTRIK 3. Kelas yang di diami oleh pelajar2 yang baru keluar dari INSTITUSI TANJUNG RAMBUTAN saket jiwe la tu.Di takbir oleh CIKGU SHIDA NAJWA. The best teacher ever. haha puji lebih sket. so ni gam bar kelas gua :---->



sopan stail..




free stail/ crazy stail..




Gua harap kita semua bertegur-tegur la taun depan...k... adiosta..



p/s : gambar tak cantek sangat..gua cilok kawan gua nye..hehe peace
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

TEDDY GURLZ said...

oiii mengutuk kau ek .
kau sorg je dr tnjung rmbutan