Tuesday 2 April 2013

Mengharap kan Ia Datang...

Assalammualaikum..





Sekian lama kita tidak bertemu (padahal baru je beberapa hari lepas aku update)


Tengok tajuk macam serius je kan. Ya!! Sekali lagi aku serius tanpa ada permainan di tepi ku. Aku pon da besar. Aku harap aku boleh beli mainan teranpomes tu. Takpe aku sabo je..



Cukup. Cukup cukup sudah, cukup sampai di mana2 saja. Aku tau pendahuluan yang tidak memuas kan.

Sebenar nya aku ni tengok rakan2 sebaya aku mula da menyetat kan langkah yang drastik lebih dari aku. Cis del betul deme2 ni.

Apakah yang teray aku sampai kan ni. Dorang mula dok cita pasai kawen. Gatai betul. Umur baru setahun jagung da nak buat jagung rebus. Tak masuk akal betoi.

Takpe, aku tak jeles pon. Hahaha kakak aku ye kot jeles sebab dia da orang kata ibarat bantal di jemur, sekali pandang ibarat kuih koci di ampaian. Tengok, tak nak canggih pulak aku nya pepatah. Akak jangan marah. Kita sama2 blogger duduk sebumbung tak elok gaduh.


Ok kite seteret to the seremban parade, kalau nak kawen kena ada pantang larang nya bagi pihak laki. Waa!! cakap macam aku ni teroris je. Hahahaha (bia kan aku gelak sorang2)



1) Lelaki jangan terlalu over condifent atau exciting sangat. 


Ni biasa ni. Lelaki tak boleh nak lebih. Kita kena cool. Hahahahah 



 



Agak2 la mintak benda tu. Kalau aku jaga pun aku bagi penampo sekali.




2) Persiapan yang kemas dari rumah lagi.


Persiapan harus di buat dengan rapi sebelum melamar. Err, rasa nya macam pelik je kan.



 




3) Niat kerana Allah



Nampak tak. Blog aku sekarang da di masuk kan dengan keislaman sikit. Takde la sesat sangat kalau orang baca banyak2. Hahahahaha
















Tak yah nak refresh page ni. Memang aku tak nak lukis. Korang pikir la sendiri macam mana nak niat kan kerana Allah. Jangan tau kawen je.



Ok, tak kisah la apa yang kita buat. Buat betul2 sampai dapat ibarat menjala ikan, biar sampai dapat ikan duyung.


Setakat itu saja. Adios..



*aku pun baru lepas sepeem. Baca boleh Percaya suka hati.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: