Wednesday 17 April 2013

Menghening keindahan pelangi adalah. Keindahan wajah mu sayang.

Assalammualaikum..


Sebelum aku pergi lebih jauh dengan EX5 jiran aku ni, aku nak promote ada sebuah belog baru.

Nama dia Bayang Misteri . Boleh klik la kat benda ni untuk lebih info. Hahaha



Ok berbalik pada tajuk aku yang macam sebuah lirik yang tak siap bukan. Ye, aku nak cerita pasal gelagat orang yang ada lesen ni. Faham tak?? Lesen.. LESEN



Apa jadah lesen ngan pelangi?? Macam tak bersangkut paut je. Siapa bilang begitu?? Angkat tangan kalau ketiak tak busuk. Hahahaha ok terima kasih kerana melayan.


Ok ok berbalik pada tajuk kecil. Lesen dan gelagat penerima nya serta revolusi sikap penerima nya. Korang ada perasan tak perubahan sikap orang yang korang sayang atau korang sendiri apabila menerima lesen?? *Waaa macam serius je aku ni.

Hahahaha jangan serius sangat incik haziq. Mentang-2 incik bos da kehilangan probe, aku plak yang dapat prob blem.


1) Bila dapat lesen L

Mesti mereka ini akan hepi dan berazam akan memandu dengan penuh cemerlang dan gemilang demi keselamatan orang awam. Oh lupa, dan juga cuak ke bebey.






2) Bila dapat lesen P

Hahahah dapat P. Mesti sentiasa takut dan berhati-hati. Macam la yang ditakutkan. Lori, kucing melintas, lembu, unta..Eh kalau kat arab la. Hahahaha








3) Da lepas P Atau da dapat CDL.

 
Hahahah ni kira da pro. Kadang-2 perempuan yang lemah lembut pun boleh jadi ganas dan bisa mengeluar kan segala racun dari mulut nya. *Menyumpah la.










Hahahaha ok la sebenar nya kita yang menentu kan siapa diri kita yang sebenar. Kita juga yang menentu kan cara pemanduan kita. Ingat, pandu cermat jiwa selamat wang pun jimat.

Hahahahaha da macam karangan da. Arghh lantak la. Sampai disini saja la nukilan diri ku. 

Semoga ketemu lagi.  Tatatatata

*pandu la dengan berhemah. Anda mampu mengubah nya. Hihi



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

Marcella said...

jil@k*..ppffttt

aku sangat terasa..seperti menyindir aku!

ko belum dapat lagik boleh la cakap..ko tunggu nanti masanya.............

kajaharuna said...

hahahaahahah...

yeahh! semua nya betul!