Tuesday 9 April 2013

Ia datang dan pergi tanpa kita sedari.

Assalammualaikum...



Bertemu lagi kita pada bulan April ni. Aku masih menunggu tawaran dengan penuh kesabaran ni.
kentu

Tapi bukan tu benda yang bersangkut berpaut dengan tajuk pada kali ni.

Apa kejadah nya benda yang datang dan pergi lek je tanpa di sedari. Ia nya adalah kentut.

Tok sah nak habaq kotoq la apa la. Manusia mana yang tidak membuang benda ni. Yang normal pasti akan buang gak. Kadang-2 berbuih2 dalam air. Ada yang berketul-ketul. Ikot keadaan la. (eeee pengotoq hang ni)



Ok cukup. Agak menggeli kan kalau berketul. Tu tanda korang da lama perap benda tu sampai mendap. Damn, bau pun mungkin akan pekat hingga boleh tercemar alam sekitar. Daun yang hijau lagi mekar boleh jadi kuning dan mungkin terbakar *pengaruh tibi ni.


Kita patut bangga woi sebab dapat melepas kan benda tu kerana menunjuk kan kita manusia normal. Tapi kalau setengah jam sekali aku tak tau la apa peyakit korang.

Lepas je sesuka hati korang. Bangga dengan pencapaian sendiri. Hahahaha tapi ramai yang malu dan rela kena penyakit pemendapan kentut. Bunyi pon da macam damn je an.

Ni ada beberapa tips untuk anda kekal sihat dan confident dengan apa yang anda laku kan.

1) Kalau kentut dalam lift

Cuba releks dan buat muka ceria dan comel *kalau boleh la..








2) Bila jumpa awek/pakwe 



 Ni korang tak yah nak risau la. Sebab time bercinta semua nya manis dan harum. Buih-2 kentut pon di anggap putik-2 bunga yang berterbangan di awangan. Cilakak betul benda ni.











Ok la, sampai di sini saja tips yang aku bagi. Banyak sebenar nye tapi sakit pulak pinggang aku duduk lama2. Hahahaha *alasan malas sebenar nye..


Akhir kata, jangan biarkan malu penyebab kita sakit. Lepas kan apa yang kita mahu, kalau tahan kelak merana diri. Pepatah baru aku.

Ohh sila jangan kentut depan cermin sebab takut melantun kena korang. Tak pasal2 masuk ICU.


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

marcella said...

ko la kentut yang busuk tuh..
damn