Thursday, 14 February 2013

Seram Lagi...


Assalammualaikum




Bertemu lagi kita dalam ini belog. Takde koje jadi ini la koje aku. Menghabis kan sisa2 kehidupan di depan laptop yang usang ni (ayat aku da semakin hebat haha)

Duduk rumah bleh jadi giler betul aku. Tiba2 aku rase baju polkadot itu sangat cute. Arghh sudah, aku harap mak aku tak ragui kejantanan anak nya.

Ok peduli kan semua tu. Entri kali ni pon tetap mahu menerus kan genre seram. Aku rase patot ubah nama belog la. Nanti2 la pikir. Banyak benda nak di pikir kan. Sewa rumah, kereta, api air tanah. CL apa aku mengarut, baru abes sepeyem.


Cerita pasal sepeyem, korang penah makan jamu?? (macam tak kena je kan)

Yeah. Bagi penggemar jamu tegar, mesti korang da biasa telan benda yang tah rasa apa tah. Bagi yang kali pertama kali mesti korang rasa macam serba salah je an. Bila minum mula la berfikir..

"Dalam iklan orang tu minum senyum je. Asal aku berkerut dahi nak telan menatang ni"

Oh deng. Aku da mula merepek tak tentu hala. Mari berbalik pada tajuk. Sekarang kan tengah musim cerita seram (ye la kot). Jadi, sebagai seorang remaja yang suci perwatakan nya mudah terpengaruh dengan adengan2 yang syeram tu. 

Bulsit apa kalau barang jatuh bawah katil tengah2 malam aku takot nak ambil. Nak pergi yencimg pon sanggup tunggu sampai subuh.

 Orang tua cakap kalau da subuh antu balik umah tido. Tah orang tua tu sehat tah tidak masa cakap tu.  
  
Ok apa yang nak diseram kan kali ni?? Korang penah ade pengalaman pindah tak?? Mesti banyak guna kotak kan. Ada ke orang pindah macam tu je. Mesti pakai kotak.

Orang tua2 yang tak tau keadaan kesihatan dia macam mana penah cakap, antu kotak ni wujud sebab masa dia hidup selalu diperkotak katik kan. Jadi bila da mati jadi la kotak kasut, kotak-kotak dan sebagai kotak la. Tak pasti la pasal tu

 Orang kerja kilang kasut biasa la dengan gejala sosial yang di bawa oleh antu ni.

   
dengan bahagia dan gaji.








   
pandangan yang tenang dan bingung.




Dan tiba tiba tidak di sangka2



















ok. Ini semua pengaruh tibi. Tak pasal2 pobia ngan kotak

Bye (tiba tiba)



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

Nur Amalina Maisarah said...

haha..hantu kotak erh..oo okay seram~ hehe

haziq said...

macam tak rase je keseraman tu..