Monday 20 August 2012

Syahdu Di Pagi Raya

assalammualaikum..




hoho da lama gak aku rasa tak update blog ni. Maklum la nak trial so kena la study (hahahahhaha). giler lepas raya je trial, memang kecut la perut aku. baik mse raya je trial lagi bagus tak yah raya...huhu

ok aku menaip sambil makan kueh semprit kot, aku tak tau name nye ape sebab aku tahu makan je hahahaha (ko ni bukan nak study (-_-)..)ok ok study tolak tepi jap sebab aku da puas da study tadi.


 ok berbalik pada tajuk. asal aku nak syahdu di pagi raye yang hening??adakah aku terdengar lagu raye yang sedih??atau tergigit lidah semasa makan rendang??tak tak dan tidak

ok sekali lagi sebenar mule sekali aku kena balek kampung pukul 3 pagi..ok 3 pagi beb.ko bayang kan nak mandi air nya macam mane..aku rumah kampung, so takde pemanas air. aku rasa dorang boleh buat cerita titanic 2 la dimana Jack akan mati tenggelam dalam kolah rumah aku. pergh aku keluar bilik air je macam robot wo. keraih  tak terkata.

then sampai kampung jumpe la saudara2 yang erhh...aku malas cakap. so taun ni tak meriah sangat sebab dengan mood nak sepeem nya tak hilang2...adoi

actually (waa speaking wo) syahdu nya tak sampai lagi.  dekat masjid nak solat 'idul fitri la it came to me. sampai2 je aku nampak member aku duduk kat penjuru..aku pon join la..tengah borak jap tibe2 takbir. mase takbir tu aku tetibe nak nangis. pasai apa? aku baru teringat yang member aku tu parent die da takde. aku terpikir gak macam mane die raya..ape perasaan die..aku langsung tak pandang die sepanjang takbir

tengok aku..parent aku yang masih hidup ni aku tak tahu nak bersyukur.so lepas tu aku diam je..sebab aku masih ade orang yang aku cintai untuk aku rasa nikmat raya buat ape nak merungut an...tambahan tahun ade orang istimewa cuma jauh je...tapi takpe la..hehe

  ok last but not least and at least tak terlambat lagi untuk aku ucap kan



hehe bye and jangan main mercun...


p/s : mari sambung study,,huhu :')

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

kajaharuna said...

selamat hari raya.. :)