Saturday 4 August 2012

saja tulis

Assalammualaikum pembuka bicara




Ape khabar anda2 di sana??ye saya disini in pink of health...waa sejak bile plak blog sudah bertukar format ke bentuk surat..

 sedar tak sedar mahupun separuh sedar da separuh jalan kita meredah bulan ramadhan yang mulia ini.. aku pon da lama tak update blog sebab sibuk belaja di kelas , kelas tambahan, dai surau ,bilik prep dan katil (tidur la tu). Sehingga kan mimpi pun teringat cikgu yang mengaja aku..huhu. Like always bile da lama tak update so die punye intro agak panjang smbil merepek makan kerepek yang mak aku beli.


 da cukup.ok berbalik pada tajuk..mmm tajuk pon melalut.takpe2 korang mesti penah duduk asrama atau sedang menduduki asrama bukan??hahaha bagai manakah pengalaman anda ketika bersahur??

 mesti ade kawan2 korang berkata pada pukul 12am "Beb esok kejut aku sahur tau" atau "Esok sahur makan ayam masak 13 rase, kejut aku tau" kan kan?

 Tapi apakah keputusan nye??!!!

1) TIDUR TAK INGAT DUNIAWI 

 asal warna merah??bia la...dulik an...ye kaum2 ini yang selalu nye akan di beri tepukan maut tahap 14 setengah...




mungkin 2 je kot example yang aku bleh bagi sebab yang lain sume ganas2 cara pengejutan nya...


oleh itu wasalam....


peace...

p/s: kejut kawan biar sampai die terkejut terkujat...huhu

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

kajaharuna said...

hahahah.. nice ayam masak 13rasa..
yang care kejut tu gengster ya amat..