Tuesday 21 August 2012

Laptop VS Desktop

Assalammualaikum..



pergh!!! masih mood raya!!!! mari kita jerit hingga pakcik kat umah sebelah membaling spanar idop sehingga      terkena kepala!!!

sebenar nya malam ni bosan giler. da cuba tido tapi tetap tidak boleh mata ni tertutup. nak ku try makan ubat tido tapi apa kan daya benda tu tiada di rumah ku. lagipon bende tu tak elok. huhu

ok cukup saya intro yang sangat menyakit hati ketika membaca nya. mari menaip sambil makan biskut mazola yang enak ini hahahaha...berbalik pada tajuk. ade game baru ke sampai nak berversus bagai?? hahahaha bukan sebenarnya, ko masih ingat zaman dimana ramai manusia mengguna kan desktop yang berwarna kelabu tu??aku rasa warna tu je zaman dulu. nak warna lain kena la cat an.

mase tu siapa yang benda tu maka die la yang paling kaya di kampung.hahahaha aku agak la sebab zaman aku celik2 je benda tu da ade kat depan mata siap nampak lagi doktor tengah update status kat pesbbuk.

zaman demi zaman berlalu, da macam lagu pon ade..maka sekarang mereka telah pon mencipta benda yang boleh membuuat kite mengupdate status pesbuk dimana juga sekira nya ade bateri. IAITU!!!






ye ni la padah nye mase kecik2 ponteng kelas seni.ok aku tak tau ape masalah laptop aku ni..majok ke aku tulis pasal die.. adoi

ok la nnti aku buat part 2 ok..sekian sahaja dari aku..bye


p/s: ke masalah kumpulan berok aku ni (berokband)..adoi!!! 






Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comment:

kajaharuna said...

zaman da canggeh, pakai enpong pun bole update fesbook..