Sunday 4 December 2011

Hoi hoi

assalammualaikum...


Ape kabar?sihat? Aku baru je sihat....tambah2 baru dapat mesej ngan orang yang aku rindu selama ini....haha
Dah dekat 6 bulan tanpe khabar berite...indah khabar dari rupa pun takde.... Semalam baru kawan baik aku cakap henpon dia hilang. Dapat je nombor die haha proses permesejan (bangga cikgu bm aku)..


Haha tapi rindu aku seseorang lain tak hilang lagi ni...haha ramai nye aku rindu...takpe hati aku bukan hati mak cik limah tu....

     
                  (hoiii!!!!)


alamak dengar lak dia..... sori makcik!!! haha......



ok tu je kot.....adiosta...peace :')
mengisi masa lapang dengan menunggang buaya......

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

Nrzlx said...

HAHA..gambar takde kaitan dengan kisah rindu merindu...kah3...entry memey sempoii

haziq said...

thankz...