Friday 9 December 2011

Yiiieeepppiiii!!!!

Assalammualaikum...



 Yeah! Yeah! YEAH!!dapat pinang anak kak leha....takde2 gurau je...giler ar anak kak leha semua laki wo...

ok apasal aku hepi semacam?? Baru tadi aku dapat surat dari posmen yang aku ingat dia da ke rahmatullah....surat ape sampai aku hepi menggiler-giler ni (sile rujuk name blog....sesuai kan??) Haha aku dapat surat layang dari sekolah aku......surat tawaran asrama....bukan tawar-menawar....tu kat pasar rompin.....aku dapat pula...Alhamdulillah......tak makan aku tunggu surat tu *boleh percaya ke ni* hehe...



ni adalah bukti nye....waa da macam cerita CSI Segambut lak...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hehe sorry....sibuk je makhluk ni....aku goreng kang..

ni ha.....







maklum la.....dapat lambat sikit...mane tak nya belajar kat Selangor...tinggal kat Negeri Sembilan...so agak jauh juga la surat tu nak mengembara.....walau pun result agak tidak teruk ,terima gak cikgu...haha *sambil tekembang-kembang hidung ku*







ok la setakat malam ini....adiosta peace like peas (???) =)

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: