Monday 9 March 2015

SAYA DALAM KELAS MENGUPDATE BELOG

ASSALAMMUALAIKUM











Lalalalalalalala. Berlalu la sudah Ramadhan, sebulan berpuasa. Tiba final kita jawab je la, hahahahahahah

okay tak lawak sangat tak lawak. Apakah final sangat lawak? Ofcois la tidak. Final boleh buat saya menangis hiba meronta lelah oucha oucha.

Sekali lagi tak lawak. Da dekat seminggu tau saya tak tido. Bukan la tak tido langsung. Kire kalau campur2 kan jadi seminggu la.

Okay mudah. Kita seteret tu the ampang point atau seremban centre point yang da tutup. Kenapa tutup?? kesian member pergi2 tutup. Baru nak pegi beli roti gardenia. Mall tutup. Aishhhhhhh


Da melencong lagi. Apakah persediaan untuk menghadapi final?

1. Pergi mall tengok wayang.
2. Karok sampai yang gadis2 tu suara macam jantan. HUHU
3. Mereput dalam bilik sampai mereput habis habisan.



Sekian nukilan saya. Semoga mencuba.

p/s: saya pelajar yang ouchak ouchak
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: