Wednesday 11 December 2013

First enteri untuk Disember ini. Yahouuu

Assalammualaikum..




Sesorry semua. Da agak lama abang ensyem korang ni tak hupdate teratak katak ni. Huhuhuhu *mesti yang ramai tengah muntah darah sekarang ni.


Pe kabo semua nye?? Harap2 sehat2 belaka2. Semenjak dua menjak tiga menjak ni aku agak sebok dengan persiapan kahwin. HAH!!?? Hamaigad. Jadah apakah aku nak kawen. Mau kena jurus lapan ratus petapa kang aku dengan mak tersayang.


Sekarang da Disember. Oh mai. Mai bukan nama aku. Nape aku mention?? Eh lantak la. Da Disember so bulan ni adalah bulan yang dinanti-nanti kan oleh kanak2 riang selepas hari raya. Time ni dorang nak merehat kan minda serta pinggul yang awrrrr selepas hampir 11 bulan dok tercongong kat atas kerusi. *nampak sangat tak belajar nya. Hahaha


Budak sepeyem pun da habish da paper. Begitu juga budak2 setepeyem. (jadah nya aku pakai bahasa raksasa ni) peduli kan itu semua. Sekarang ni aku tak boleh rehat. Kenapa!!?? Kenapa aku kena belajar time cuti2 yang hening begini. Huaarrghhhhh (sambil gigit member sebelah)


Aku rasa itu je kot yang aku nak kongsi kan setakat ini. Ini perkongsian atau bebelan yang tidak masuk akal. Hoyeahhh


papai..Selamat Bercuti.

p/s:budak2 laki sila bersiap sedia. hua hua hua hua!!!
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: