Friday 6 September 2013

Kutu binatang yang ohsyem??

Assalammualaikum...





Apa khabar anda semua?? Sihat2 la harap gitu ye.


Ok cukup pengenalan itu, tidak mahu lagi kata manis dan pujangga. Jadah aku mention kutu dalam enteri kali ini.

Oh jangan pikir aku kena serangan kutu itu. Cuma apabila kerja sekolah melanda diri, pikiran mula melayang jauh. Hoooyeaahhh


Hari tu ada tengok iklan kat tv ada tunjuk pasal kutu. tetiba ubah camel..eh maksud aku siaran lain iklan syampoo kepala dan bahu. So ada kena mengena ke?? Apakah agenda mereka berdua tu. Memang takde ape pon saja timbul kan suspend dan terkejuzzz


Asal aku sebut kutu sebagai binatang ke serangga?? biar la. haaa yang ohsem??

Penah pikir macam mana dia boleh survive kat kepala korang lek jee. Tah korang mandi ke tak. Bau lagi. Kalau kita la. Damn sangat.






Mula2 aku pikir kutu seekor habitat pemakan kelemumur. So ada niat nak bela la sekor due tu. Mana tau, jimat duit beli syampoo

ni kat kepala tau.



Rupa2 nye sangkaan aku meleset setelah aku layan dicovery channel, nat geo, astro warna, eh ermm ni saja layan. hehe baru aku tau rupa nya benda ni sangat kejam dan penghirup darah manusia. Tak ohsem langsung.






Damn dia isap darah. Patot la ramai yg bela kutu muka pucat. Ini cinggey nye hal (macam tak masuk je an. hehe)


Maka dengan ini.......


Sambung la nnti. HAHAHAHAHAHAHA




voice mail: jangan bia kan kepala anda penuh kutu. hoooyeaahhh



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: