Sunday 12 May 2013

Reunion yang terbaik...la kot. Haha

Assalammualaikum..




Apa kabar saudara saudari cikebom cikebom?? Haha hentikan repekan yang ala ala rempitan di jalan raya.


Ok la ye tuan2 dan puan2, kita seteret to the title. Pagi tadi da nak dekat tengah hari kelas saya, 5 elektrikal 1 telah mengada kan satu reunion dalam bahasa melayu apa ek?? Takpe la, hehe oh sambung balik, di Pizza Hut Kuala Selangor.(waaa entri ala2 laporan gitu, penuh sopan dan santun tanpa santan)


Reunion yang di ketuai oleh Cik Mel dan berapa orang ahli lupa nak kira tadi (sebab tak semua,yang lain ebok kot hehe) telah join ok. Saya bertolak dari rumah pada pukul 8.30 pagi kerana takut lambat tapi rupa2 nya awal. Yang adakan tak datang2 masa tu. Hangin je.


Takpe la. Turut menyertai lawatan sambil kenyang kan perut ini adalah Teacher Dilla yang merangkap guru English kelas saya. Seronok la gak sebab dapat jumpa member yang jauh. Giler koo dari negeri sembilan ke selangor ingat dekat. Tapi pape pun best dan menguja kan.


Saya tak dapat join lama sebab kena balik awal. Kalau malam takot ade benda tumpang (da la aku sorang kat belakang)

Ini ada sedikit tatarajah buat tatapan anda semua..

yang merah tu cik wani ngan cik ajim sebelah die. suma doq dengaq ceramah ticer



tengah mengcover..haha




cik mel, yang ngantok tu cik syira n tice dilla.



dari kiri saya, husni, zakwan, ammar, ngan sape tu??



cik lily yg biru ngan cik hani.




dari kiri: syira, hani, lily, mel (yg tunduk), ticer dilla, wani, ajim,husni, ammar, zakwan, aku dan anak2 yang meningkat dewasa.






Ok la, sampai di sini saja nukilan saya. Nak masuk kan banyak line buat hal. Kalau lempang nanti merajuk. Biar kan dia.

Bye semua, jumpa lain kali. Hahaha



p/s: Maju la elek untuk Malaysia. Budak Elek 1 semua elek2 je sampai kantoi kerja kursus. Hahahaha

p/s lagi: Selamat hari Ibu buat semua ibu di dunia terutama mak saya. Sayangi la mereka sementara mereka masih ada. Bye ^_^




Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: