Thursday 20 December 2012

KITA CEPAT MEMBESAR...

Assalammualaikum..


Ok hai sume, watsup telor (jangan nak merepek sangat la an)

Sekali lagi, Ok aku tak pasti ape kena ngan belog aku ni. Ia seperti telah di pukau dan diambil takhta oleh orang laen. Ah lupa kan tu dulu, tak kisah la an.

 Sekarang aku nak cakap pasal kita semakin cepat dewasa. Masa yang berlalu semakin pantas sehingga kan kita tak perasan masa tu berlalu macam tengok kereta F1, tak sempat nak kelip da lalu da kereta tu. Dan juga sedar tak sedar 2012 kian melabuh kan tirai (orang mat salleh dok habaq nak kiamat la 21 hari bulan tapi ceq dok updiat blog ni apa cita)

Ok bunyi macam serius je intro aku tu. Tak payah nak serius sangat la an bukan masuk surat khabar pon.

Ok (ko ni ziq asik setat dari ok je) bile aku sedar aku da semakin dewase dan semakin hensem (hang tok sah perasaaan la noh)??


1) BILA AKU SEDAR TANGAN AKU TAK MUAT DALAM PRINGLES. 

 Ni yang parah ni. Bila da sedap2 sental ubi tu (bahasa melayu wo) da sampai bawah nak seluk tangan tak muat. Sedih sangat, rasa seperti di khianat oleh rakan



 

2) BILA SELIMUT YANG AKU PAKAI TAK SAMPAI KAKI.  

   Ni lagi satu masalah. Dolu2 time nak tidur, selimut tu di lipat empat pun masih ade baki. Tatapi kini sudah di cantum empat pun belum tentu bulu kaki ku dapat di selamat kan hahahahaha










Aku rasa tu je kot yang mampu aku beri kan sebernar nya da ngantok hahaha malas nak lukis ngan taip

sehingga kita berjumpa lagi bye bye


p/s : cari la benda yang berfaedah sebagai mengisi waktu lapang..haha =D


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

4 comments:

Unknown said...

ohmaiigaddd bulu kaki macam duri -..- ..mohon cukur bulu kaki sampai licin ! hahahah

haziq said...

haiya..

bulu kaki melambang kan ke machoan lelaki ok

yang ado!!

Marcella said...

ko memang da demokk

Anonymous said...

XD