Monday, 2 January 2012

Selamat Tinggal

assalammualaikum....


Asal tajuk entry aku menyayat hati dan sanubari ni *wa boleh cemerlang spm aku ni. Lepas ni tinggal la pesbuk dan blug ni keseorangan kerna tuan nya mahu ke asrama *da macam amah indon da bunyi.

Panggilan tugas telah ku terima. Ramai yang menanti aku di sana. Mengharap kan yang terbaek punyer dari aku.

Apa fasal la ayat aku ni semacam je malam2 yang sunyi di temani katak dan cengkerik. Tengok tu.

Haish...takpe la aku pon kena balek asrama esok bersama-sama dengan kawan2 seangkatan aku...hahahaha pergi ke dunia yang tiada siapa boleh bayang kan akan dasat nye tempat itu.hua hua hua hau r u....

Dah la aku tengah bersiap sedia menempuh hari2 yang enggak bisa di puter balek....bai de wei , junior2 sekelian....berhati-hati la kerna aku bakal membentuk anda...hahahaha *bajet cikgu lak

ok la cukup setakat itu,


bye2 adiosta peace =D
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment