Friday 27 January 2012

Bagus

Assalammualaikum...


  

walau raga kita terpisah jauh, 

namun hati kita selalu dekat,

bila kau rindu pejam kan mata mu,

dan rasakan a a a aku.....




waaa jiwang lak malam2 ni....ade lak part yang gagap kan...

ok bukan itu yang aku nak cerita, aku masih dalam mood yang tak puas hati ni....

apa fasal aku nya tajuk 'bagus'?? Banyak persoalan yang berada di minda, banyak juga tanda tanya dan juga kata kerja (kalau tak silap la). Wah dah macam familiar dah an...

Aku tengok budak2 generasi X...eh2 guau je, kanak2 generasi baru ni semakin bagus malah semakin kreatif dan bertindak aktif. Kenapa pula ??

Korang bayang kan la, diaorang boleh gabung kan cerita2 fantasi ke dalam satu cerita. Cerita ultraman + dragonball + naruto...semua dipadat dan disendat kan kedalam satu cerita...


TETAPI!!!
 jeng jeng jeng

 tempat diaorang sampai kan cerita tu salah. Tak kena tempat la senang cite. Ada ke orang2 yang khusyuk dan tawadhuk sedang menyerah kan jiwa diaorang di ganggu dengan bunyi2 seperti 'wishuk', 'kedebhus' , dan sewaktu dengan nye....

Kang kalau tegur kang.....silap pusat membeli belah Hari-Hari ...makan kaki saiz 10 bapak diaorang aku...


ok la aku tulis pon da macam wartawan hiburan da (macam ada bakat)

ok la fikir positif bertindak aktif minum la air ABC (mcm takde kne mengene je)

da la bye adiota...peace =D



p/s : aku sayang bah sama kau......^_^

Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

Marcella said...

apa yg ko merepek ni se_ _ _ _??!!

haziq said...

hhahaah luahan ati do...