Tuesday 6 May 2014

Jangan Bersedih

Assalammualaikum



Ermmmmm mari kite seteret je. Kenapa tajuk aku macam begini punye serius??

Ye ye ye sebenar nya aku takde idea nak letak apa. Hehe

Baiklah aku da kembali aktif la kot ngan belog ni. Sebab ye saya takde keje. Ni la keje saya. Hahahaha

Okay okay. Berbalik pada tajuk. "Jangan bersedih". Kenapa pulak??

Ramai remaja masa kini bersedih sebab benda yang pelik.

Bersedih sebab kena tinggal la. Bersedih sebab orang lain la.

Tak mau tak mau. Tak elok macam ni. Jangan sedih2. Chill la.

Hidup tanpa ketawa ibarat makan nasi tanpa lauk.

Ermmmm sedap gak ayt atas ni. Hehe

Moral of the setori sebenar nya adalah cari kebahagiaan yang telah disediakan untuk kita. Jangan menyiksa hati kerana orang lain. Hehe



Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: