Wednesday 24 July 2013

Dalam Diam Ia datang. Dalam Sepi Ia Pergi~~

Assalammualaikum & Salam Ramadhan





Hai hai hai. Are you ready kids?? I cant hear you!! Hahahahah bla bla bla (perlu ke aku igt semua lirik)


Yeah!! Pengaruh sponge bob dalam kalangan pelajar sekarang sangat hebat. Kerana seee *sponge se ape ek?? -_-''.. Arrghhh peduli kan


Sebenar nya bukan tu yang aku nak cerita, saja je  buat gempak. Da lama tak hupdate blog ni sampai aku takde idea nak tulis ape. pikir.....jalan buntu yang aku jumpa. Hahahaha macam la jalan buntu tu member aku nak jumpa2


Kita da setengah bulan da berpuasa (puasa tak puasa ni??huhuhuhu) Setengah ok!! SETENGAH!!

Aku tak tau apa punca rumah belakang ni main bunga api dan mercun berserta mercun roket lemau(smpai atas tak meletop pon, sia2 aku tunggu kegempakan nya)

Habis rumah aku berbau belerang dan ayam golek. Ok ayam golek tu buka nya tapi tetap bau kat tangan. Hahahaha aku basuh tangan ok.

Ok aku nak sebenar nya mercun. Teringin sangat. Dapat mercun bola letak kat katak pastu

              POMMMMM!!!! HAHAHAHAH!!!(ni aku gelak)

Yeahh sangat ohsem kan tapi aku tak penah buat ek. Budak baik la kata kan. Hahahahaha sila sedia kan baldi saiz sederhana. Huhuhuhu

ok la. sampai sini je nukilan saya (budak baik) kita jumpa di lain hari...


voice mail: nak bunga api yang warna warni tu.. XD

kotak cik mail: bagi la dalam seikat ek..terima kasih..huhuhuh
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: