Wednesday 23 January 2013

BILA...

Assalammualaikum..





Dah lama rasa nya tak jejak kaki kat blog ni. Sebelum kita pergi lebih jauh

Salam Maulidur Rasul kepada semua umat islam.


Ok da berminggu aku sibuk menanam anggur yang tidak mungkin akan berbuah seperti pisang berbuah dua kali. Arghh ini semua bulsit saja.

Hari terdengar la orang2 tua becerita (bukan pasang telinge ek, da dorang ckp kuat) bukan main ligat lagi mengalah kan liga super. Macam2 la perkara yang dibincang kan pasal isu semasa makcik sebelah umah aku pon tak bergosip macam ni politik pun bukan main lagi

' KALAU LA AKU JADI DIA", 'KALAU LA AKU TADBIR'

Tapi dok buang masa gak kat kedai tu perabih duit. Surau depan mata tak mau pegi. Tatapi ada satu ni yang menarik minat aku sehingga kan aku pasang telinge kuali.

Dorang dok bincang kalau terjumpa hantu.

Dehel bincang benda yang tak masok dek akal pikiran. Tapi penting gak an.


Ok pakcik yang mula2 sekali bersuara ala2 ramli sarip mengeluar kan hujah.

1. KALAU JUMPA PEREMPUAN, TENGOK KAKI DIA DARI CELAH KANGKANG 

Ish korang ni, bukan buat nasi kangkang hablong betol. Ala macam biasa la kalau tengok filem2 hantu melayu (yang klako la) 





Nasib baek dapat la awek cun tapi

Kalau nasib da macam bau kentot sebulan nye perap





















Ok sebenar nye tu je. Pastu dok cite balik pasal isu semasa dan gosip2 artis tempatan



p/s : jangan melepak di tempat yang banyak pakcik.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

2 comments:

Shawn Razaleigh said...

itu belum cerita gusti lagi, mau sebulan baru siap melepak. haha

haziq said...

sebab tu la aku tak lepak kat kdai banyak pakcik

nak lepak kat kedai ramai anak dara