Tuesday 29 May 2012

SEPEEM DA DEKAT

Assalammualaikum...




Homboi update blog. tadi melawat my friend's blog. wow blog die sgt awesome. buat i rambang mata u.


ok sudah!!cukup cukup sudah. geli geleman aku tulis ayat kat atas 2. ye ayat di atas membuat kan aku rase ingin tampar diri sendiri.

Ok seriously tdi ade la tengok salah sebuah blog...sebuah?sebiji?sehelai? ahh tak kisah la benda tu. die ade mementionkan tentang sepeem. wow buat aku tersedar seketika......fuuyoo macam mana aku nak ambil sepeem ni kalau BI ngan BM aku TEROK. contoh tdi...huhu



ok (asyik ok je dari tadi) mari kita bongkar ape kah persediaan untuk sepeem yang tinggal beberapa helai kelender je untuk di koyak kan..

1) BACA BUKU SAMPAI MATA LEBAM


HUHU maksud nya kat sini korban kan la sikit masa untuk membaca buku. jangan nak dok layan je pesbuk la burung biru la....tapi pasti kan mak anda tau yang anda membaca buku dan buku nye bertumbuk ngan kawan sebelah sebab kejut kan die tidur....wow macam ade pengalaman je..huhu






2) BACA SURAT KHABAR BANYAK- BANYAK

ye baca la surat khabar tak kira bahase ape pon (kalau boleh bace la yang ade dalam subjek yang kita ambil). jangan la asyik bace surat cinta je.adoi


3) BUAT BANYAK LATIHAN

mmmmm latihan...ye kena buat banyak2 walaupun sampai muntah..hahaha



ok la sampai disini saja la perbincangan kita..huhu

bye see u next time taken

peace like peas


p/s : sebenar nye aku takde idea nak lukis ape...hehe =)


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

No comments: